کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316440 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال رونمایی از اپل واچ 2 با اتمام موجودی ساعت هوشمند اپل

اپل آوریل ۲۰۱۵ اولین نسل از ساعت هوشمند خود را راهی بازار کرد و از آن پس شاهد عرضه‌ی بروزرسانی‌های متعددی نظیر عرضه‌ی بند‌های جدید با رنگ‌های متنوع توسط این کمپانی هستیم. پس از انتشار شایعات متعدد در خصوص رونمایی از نسل جدید اپل واچ در پاییز سال جاری، حال موجودی شماری از نسخه‌های اپل واچ تمام شده است.

احتمال رونمایی از اپل واچ 2 با اتمام موجودی نسل اول ساعت هوشمند اپل

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت،از هفته‌ها پیش شایعات در خصوص رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ قوت گرفته است. اپل در آوریل ۲۰۱۵ اولین نسل از ساعت هوشمند خود را راهی بازار کرد و از آن پس شاهد بروزرسانی این ساعت هوشمند از طریق رونمایی بند‌های جدید با رنگ‌های متنوع هستیم، اما همانطور که گفتیم انتظار می‌رود اپل در پاییز آینده نسل جدید این ساعت هوشمند را رونمایی کند. شاید تمام شدن شماری از نسخه‌های اپل واچ را باید به عنوان نشانه‌ای برای در راه بودن نسل جدید اپل واچ به شمار آورد.

برای مثال می‌توان به تمام شدن موجود شماری از نسخه‌های اسپورت اپل واچ در وب سایت این کمپانی اشاره کرد. البته شماری از اپل واچ‌های اسپورت به‌صورت پراکنده در برخی فروشگاه‌ها موجود است. اپل واچ مجهز به بند نایلونی نیز که ابتدای سال جاری میلادی رونمایی شد، به عنوان یکی از نسخه‌هایی که موجودی آن تمام شده، لیست شده است.

در مورد اپل واچ‌های مجهز به بند‌های استیل نیز باید به این نکته اشاره کرد که این نسخه همچنان قابل سفارش است، اما برای مثال در مورد نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری، زمان ۴ تا ۶ هفته‌ای برای تحویل این ساعت در صورت پیش خرید اعلام می‌شود. البته نسخه‌های Milanese و Link Bracelet از جمله‌ی ساعت‌هایی هستند که موجودی آن‌ها نیز به اتمام رسیده است.

در مورد نسخه‌ی Hermes، تمام نسخه‌های بدنه بزرگ این ساعت به فروش رفته و موجودی تمام شده است، این موضوع برای نسخه‌های کوچک‌تر نیز صادق است، هرچند می‌توان در شماری از فروشگاه‌ها به‌صورت پراکنده نسخه‌ی Hermes را تهیه کرد.

به نظر نمی‌رسد اپل در پی عرضه‌ی نسخه‌های جدیدی برای اپل واچ نسل اول باشد. در ماه‌های اخیر شایعات متعددی در مورد نسل بعدی ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ ۲ منتشر شده که از جمله‌ی مشخصات فنی آن می‌توان به ماژول‌های قوی‌تر در کنار مقاومت در برابر نفوذ آب، سیستم جی‌پی‌اس و احتمالا قابلیت اتصال به شبکه‌های مخابراتی اشاره کرد.

گمانه‌ها حکایت از این دارد که اپل واچ در جریان مراسمی که ابتدای ماه سپتامبر یا ۱۷ شهریور همزمان با رونمایی از آیفون، معرفی خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33296 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/25 تعداد مشاهده: 1940
سافت گذر